نمایش منو و دسته بندی
بستن

عینک دیزل مدل DL 0120

عینک دیزل مدل DL 0120

قیمت محصول

45,000 تومان
302 نفر
ضمانت بازگشت بهترین کیفیت و قیمت

توضیحات

عینک دیزل مدل DL 0120

دارای استانداردهای UV400

طراحی زیبا و پسندیده ی سال


در رنگ بندی های متنوع

قابل استفاده برای آقایان و بانوان

به همراه کیف عینک و دستمال

حک شدن لوگوی دیزل بر روی عینک



قیمت : 45000 تومان



شرکت دیزل، یک شرکت ایتالیایی طراحی لباس است که در ابتدا برای تولید لباس بزرگسالان به خصوص شلوار جین، هدف‌گذاری شده بود، اما به مرور و با توسعه کارش انواع لباس و عطر را تولید می‌کند. «زیبایی هر چیزی است که لرزه‌ای بر تن تو بیاندازد.» این جمله را رنزو روسو Renzo Rosso ، موسس اولیه دیزل می‌گوید و معتقد است زیبایی را چشمان انسان درک می‌کنند. روسو و رییس قبلی‌اش در شرکت آ.گ جین، یعنی آدریانو گولدشمید، این شرکت را در سال 1978 تاسیس کردند.



تمامی مجموعه‌های دیزل، از جمله محصولات تحت لیسانس، با مدیریت خلاقانه ویلبرت داس Wilbert Das ساخته شده است. می‌توان گفت کارگردان خلاق و طراح اصلی دیزل، ویلبرت داس است که از سال 1988 برای دیزل مشغول به کار است. ویلبرت به عنوان طراح لباس‌های مردانه، لوازم جانبی، چرم و لباس‌های کودکان و نوجوانان آغاز به کار کرد. او به سرعت به مدیریت مدل‌ها و حوزه‌های خلاق دیزل ارتقا یافت و در سال 1993 عنوان رسمی مدیریت خلاقیت را با مسوولیت‌های مختلف از جمله نظارت بر طراحی کل محصولات و تشکل‌های ارتباطات، از آن خود کرد.



سادگي، مرتب بودن و تميزي نکاتي هستند که شما را هميشه به عنوان يک فرد خوش تيپ و قابل قبول جلوه مي دهد. اين سادگي مي تواند در لباس هاي رسمي و روزمره شما نمود پيدا کند.بعضي ها فکر مي کنند چون اسم روزمره به اين لباس ها داده مي شود نبايد توجه زيادي به آنها کرد.
دقيقا برعکس است؛ روزمره يعني يک بخش خيلي مهم از زندگي. پس براي انتخاب لباس هاي تان وقت بگذاريد. براي ايجاد يک تغيير خوب نيز مي توانيد از عينک آفتابي که جزئي کوچک در نوع پوشش هستند استفاده کنيد. اگر نوجوان شما اهل برند و به قول خودشان مارک بازي است، يادتان باشد برندهايي را به او معرفي کنيد که تنوع رنگي در آنها وجود دارد. البته بهتر است طوري رفتار کنيد که در ذهن آنها رنگي و متناسب بودن بر برند بودن، ارجحيت پيدا کند.
عینک آفتابی DIESEL مدل DL 0120 علاوه بر طراحی ویژه و منحصر به فرد که باعث جذابیت فردی می شود با استفاده از استانداردهای UV باعث محافظت از چشمان شما در برابر اشعه های مضر و مخرب خورشیدی نیز می شوند.




قیمت : 45000 تومان



ویژگی های عینک دیزل مدل DL 0120:
- دارای استانداردهای UV400
- طراحی زیبا و پسندیده ی سال
- در رنگ بندی های متنوع
- قابل استفاده برای آقایان و بانوان
- ارسال به همراه کیف عینک و دستمال
- حک شدن لوگوی دیزل بر روی عینک





روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 45000 تومان

اشکان   19 - 07 - 1397  :
لطفا موجوش کنید بین همه عینکاتون همین یه مدل می ارزه! امیدوارم موجود کنید دوسه تا خریدارم رنگ مشکیشو
مهران   15 - 04 - 1399  :
عینک شیک و بسیار عالی .ممنونم از شما