نمایش منو و دسته بندی
بستن

مینی پنکه شارژی و بخور دستی CUTE CAT

CUTE CATR echargeable Mini Fan And Hand Incense

قیمت محصول

199,000 تومان
148 نفر
ضمانت بازگشت بهترین کیفیت و قیمت

توضیحات

مینی پنکه شارژی و بخور دستی CUTE CAT

دو کاره پنکه و بخور سرد

دارای 2 سرعت باد 2200 دور و 2600 دور

قابلیت جمع شدن جهت حمل آسان


قیمت : 199000 تومان


پنکه شارژی علاوه بر منزل بیشتر برای مسافرت و تفریح مورد استفاده قرار می‌گیرد. همان طور که می‌دانید هنگام خارج شدن از منزل و یا در سفر و در دل طبیعت دسترسی به برق کم بوده و یا وجود ندارد و شما برای کنار آمدن از گرمای طاقت فرسا مجبور به استفاده از یک وسیله سرمایشی هستید، بهترین وسیله برای گردش و سفر پنکه شارژی است. به راحتی در دست قرار می‌گیرد و شما می‌توانید با گرفتن آن جلوی صورت خود را خنک کنید. به دلیل اندازه کوچک آن‌ها را به راحتی می‌توان درون کیف قرار داد. این وسیله جایگزین مناسبی برای بادبزن دستی است که بدون نیاز به صرف انرژی قادر به تولید باد خنک برای شما می‌باشد.مینی پنکه شارژی و بخور دستی CUTE CAT دارای پنکه و بخور سرد که امکان استفاده هر کدام به تنهایی را داراست. درب سیلیکونی پشت پنکه جهت پر کردن  آب تعبیه شده که با پر کردن مخزن دستگاه به وسیله آب و تکمیل شارژ دستگاه به جز یم پنکه همراه، بخور سرد هم در همه جا همراه شماست. پنکه و بخور دستگاه رو می توانید به صورت جداگانه و یا باهم روشن کنید.
دو قسمت برای شارژ دستگاه تعبیه شده که از طریق موبایل (با استفاده از خروجی USB) و یا کامپیوتر، لپتاب و ... (با استفاده از خروجی اندروید) قابل شارژ شدن است. برای روشن کردن بخور دستگاه دکمه روشن را دو بار سریع فشار دهید.


قیمت : 199000 تومان



ویژگی های مینی پنکه شارژی و بخور دستی CUTE CAT:
- قابل استفاده در مسافرت ، محل کار ، باشگاه ، پیاده روی  و ...
- حمل و جابه جایی آسان در کیف ، جیب ، گردن  و ...
- هدیه ای ماندگار و دوست داشتی برای عزیزانتان
- دارای 2 سرعت باد 2200 دور و 2600 دور
- قابلیت جمع شدن جهت حمل آسان
- دارای پره های سیلیکونی و نرم
- دو کاره پنکه و بخور سرد
- دارای کابل شارژ



روش خرید:
برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 199000 تومان

معصومه   02 - 03 - 1402  :
عالی❤