نمایش منو و دسته بندی
بستن

برج هیجان جینگا

Jenga Intellectual Game

قیمت محصول

49,000 تومان
50 نفر
ضمانت بازگشت بهترین کیفیت و قیمت

توضیحات

برج هیجان جینگا

یک وسیله منحصر به فرد برای بازی کودک و بزرگسال

تقویت هماهنگی بین چشم و دست

افزایش قدرت تخلیل و اعتماد به نفس

کمک به تمرین دقت و تمرکز

کمک به پرورش خلاقیت


قیمت : 49000 تومان



در مسافرت‌‌ها ، دورهمی‌های دوستانه و مهمانی‌های خانوادگی ، بازی‌هایی هستند که می‌توانند همه افراد را فارغ از سن و سال ، سطح معلومات یا حتی دانستن قوانین بازی دور یک میز جمع کنند. بازی «جینگا» (Jenga) در عین سادگی، می‌تواند هیجان فوق‌العاده‌ای را به دورهمی‌های‌مان بیاورد . هیجان حاصل از ریختن بلوک‌ها ، استرس باختن ، حس پیروزی و خنده‌هایی که در حین بازی از شیطنت یا لذت روی لب‌ها نقش می‌بندند، همگی حاصل یک بازی ساده هستند که یادگیری قوانین آن تنها به یک دقیقه زمان نیاز دارد. این بازی فکری ، جذابیت‌هایی دارد که می‌تواند علاوه بر ایجاد هیجان فوق‌العاده، هماهنگی بین عضلات مختلف، چشم و مغز به وجود آورد.بازی فکری حرفه ای برج هیجان جینگا یک اسباب بازی چوبی فوق العاده است که به عنوان دومینو نیز می توان از آن استفاده کرد. این بازی فکری که به برج هیجان نیز معروف است یک بازی مهارت جسمی و روحیست. افزایش قدرت تمرکز، تمرین قدرت تصمیم گیری، هماهنگی عصب و عضله از مهمترین اهداف این بازی است. از اهداف بازی فکری برج هیجان جنگا می توان به تقویت تمرکز و هماهنگی عصب و عضله اشاره کرد. جینگا شماره دار یک وسیله بازی فکری و آموزشی است و مناسب برای کودکان و بزرگسالان می باشد.

موثر بر مهارت: اعتماد بنفس, تشخیص بافت اشیاء, تشخیص رنگ, توجه و تمرکز, حافظه دیداری, حل مسئله, خلاقیت, هماهنگی چشم و دست

موثر بر هوش: هوش بدنی-جنبشی, هوش فضایی-تجسمی, هوش منطقی-ریاضی, هوش هیجانی

انواع بازی ها:
بازی دومینو: سازه ها را با کمی فاصله به اشکال دلخواه پشت سر هم قرار داده و با زدن ضربه به آخرین قطعه خراب می نمایید.
پل سازی (خانه سازی): بلوکه های چوبی را به صورت عمودی و افقی روی هم قرار داده و بالا می بریم. این بازی برای افزایش تمرکز و هماهنگی بین چشم و دست موثر بوده و می توان بین چند نفر مسابقه برقرار نمود. کسی که قطعات بیشتری را روی هم سوار نماید برنده است.  با بکارگیری از خلاقیت خود می توانید با بلوکه های چوبی اشکال زیبا طراحی کنید.  روش بازی جینگا  در ابتدا برج را به صورت کامل بسازید به این صورت که سه قطعه از بلوک ها را کنار یکدیگر قرار داده (پهلو به پهلو) سپس سه قطعه دیگر را بر خلاف قطعات زیرین بر روی آنها بچینید این کار را ادامه دهید تا تمام بلوک ها استفاده گردد.  شروع بازی توسط اولین شرکت کننده به این صورت است که وی یکی از بلوک ها را از موقعیت خود خارج می سازد و آن را در بالاترین طبقه برج می چیند. توجه گردد که این بازی باید تنها با یک دست انجام شود. همچنین در ابتدای بازی نمی توان از بالاترین ردیف برج قطعه ای برداشت.


قیمت : 49000 تومان



ویژگی های برج هیجان جینگا:
- افزایش مهارت های دیداری؛ تشخیص و تفکیک رنگ ها
- یک وسیله منحصر به فرد برای بازی برای تمام سنین
- ابعاد هر قطعه : ۷ در ۲٫۵ در  ۱٫۵ سانتی متر
- ابعاد بسته بندی: ۸ در ۲۸ در ۸ سانتی متر
- جنس ام دی اف وتاس های چوبی  جذاب
- افزایش قدرت تخلیل و اعتماد به نفس
- تقویت هماهنگی بین چشم و دست
- کاملا بهداشتی و فاقد مواد سمی
- تقویت هوش فضایی و تجسمی
- تقویت هوش ریاضی و منطقی
- تقویت هوش طبیعت گرا



روش خرید:
برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 49000 تومان